Qatar Havayolları yeni business class hizmetini Berlin deki ITB fuarında tanıttı

Qatar Havayolları yeni business class hizmetini Berlin deki ITB fuarında tanıttı .

Dünyaca ünlü üretici Boeing in yeni 787 Dreamliner uçaklarından sipariş vermiş olan Qatar havayolları , üretim bantında son şekillerini alan ilk Dreamliner uçağının teslimi öncesinde yeni business ve ekonomi sınıf kabinlerini sektörün profesyonellerine tanıttı .

Business class da seyahat eden tüm yolculara koridorda oturabilme imkanı tanıyan yeni business class aynı zamanda Android işlemci ile geliştirilmiş dokunmatik uçak içi eğlence sistemi ile 1000 den fazla film , TV programı , müzik ve oyunu yolcuların kullanımına sunuyor .


Qatar Havayolları yeni business class


Yeni 787 Dreamliner uçaklarında 232 ekonomi ve 22 business olmak üzere toplam 254 koltuk bulunmakta

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ben olsam ne yapardım ? Nice - Cannes / Cote d'Azur

Kurumsal Seyahat Yönetimi ile sirketler için saglanan avantajlar nelerdir ?

Ben olsam ne yapardım ? Koh Samui - Bangkok